Anmeld din skade på Min Side

Anmeld din skade døgnet rundt ved at logge på Min Side med MitID.

Du får en kvittering på din skærm, når skadeanmeldelsen er sendt. Når skaden er oprettet, vil den fremgå i oversigten under "Mine skader" på Min Side.

Nedenfor kan du klikke dig videre til svar på de spørgsmål, vi oftest får, når vores medlemmer anmelder en skade. 

Anmeld skaden på Min Side

Akut hjælp uden for vores åbningstider

Ring +45 70 15 55 00

Sådan er forløbet, når du anmelder en skade online

1. Log på Min Side


Anmeld din skade på Min Side. Vær omhyggelig med at oplyse alle informationer.

2. Din skade oprettes


Når din skade er oprettet, vil den fremgå i oversigten under "Mine skader".

3. Vi behandler skaden


Vi kontakter dig og be- eller afkræfter, at din skade er dækket. I nogle tilfælde kontakter vi dig for yderligere information for at afklare dækning.

4. Du får erstatning


Hvis vi dækker din skade, modtager du en e-mail om, hvordan du får din erstatning. Typen af erstatning afhænger af hvilken type skade, du har haft.

Anmeld din skade digitalt

Log på Min Side

Spørgsmål til skadeanmeldelsen

Køretøj - FAQ ved skader

Skader på din bil, motorcykel, campingvogn eller knallert, eller skader du forvolder med dit køretøj.

Indbo - FAQ ved skader

Skader ved fx tyveri eller indbrud.

Hus eller fritidshus - FAQ ved skader

Skader på dit hus eller fritidshus.

Rejse - FAQ ved skader

Skader eller sygdom på din rejse.

Cykel - FAQ ved skader

Cykeltyveri og skader på din cykel.

Hund - FAQ ved skader

Skader eller sygdom på din hund.

Ansvar - FAQ ved skader

Skader du forvolder på andre og andres ting.

Ulykke - FAQ ved skader

Skader på dig selv på grund af ulykkestilfælde.

Afbestil rejse - FAQ ved skader

Ved fx akut opstået sygdom.

Retshjælp - FAQ ved skader

Store og små sager.